טיול משפחתי קצר באוסטריה. התחלנו בוינה ובאטרקציות המרכזיות. מהעיר העתיקה, בעיקר נגיעות, כי באנו לטיול טבע ואת טיול וינה עשינו לפני שנתיים ( יפורט בפוסט נפרד) .

נגיעות בארמון הופבורג, בית האופרה, בית הכנסת המרכזי של וינה, כיכר היהודים (Judenplatz), החנויות , מוזיאון האשליות , קתדרלת סטפנוס עם הרעפים המעוצבים -בלב העיר העתיקה. ובהמשך - הדנובה ומסעדת ROLLERCOASTERRESTAURANT המיוחדת.

התחלנו באוסטריה תחתית באתר טבע מקסים– Myra Falls. קניון טבעי לרגלי מעיין המוזן ממימי אגם תת קרקעי. מפלים , ברווזונים, גשרי עץ, דגים, ובסוף גן שעשועים נחמד.

תמונה מתוך אתר למטייל

המשכנו לשמורת טבע הקיר הגבוה Hohe Wand Natur Park. המון מערות והמון מסלולי הליכה. ובפסגה עמדת תצפית מיוחדת הבולטת 8 מטרים החוצה. אטרקציה יפה, מומלץ מאוד לשלב טיול, אחרת זו רק נקודת תצפית על נוף, ותמונה אינסטגרמית איכותית.

המשכנו לאוסטריה עילית לרכס הרי דכשטיין, ובו מערת קרח ועמדת תצפית 5 האצבעות.(**לא להתבלבל... אנחנו ומסתבר שעוד רבים אחרים חשבו ששם נמצאים גם המדרגות לשום מקום ומגלשות ההרים..., אבל לא..).

בכל מקרה עלינו למערת הקרח (במערה קררררר… וכדאי להביא בגדים בהתאם), בהרי דאכשטיין. משם יורדים וצועדים דרך המוזיאון הפתוח לכוון תצפית 5 האצבעות, נהנים מהשלג שנשאר על הדרך ומסיימים במרק טוב במסעדה. שווה כל רגע...

והמשכנו להר הירוק (Grünberg) הר גרונברג עם מסלול מגלשת הרים (Grünberg Flitzer), גינת משחקים חמודה, גלידות מיוחדות, מסלולי הליכה בחיק הטבע  ומסלול צמרות העצים.  מסלול מקסים שנבנה מעץ על פסגת ההר הירוק עם הפעלות לילדים, נוף מדהים. מגדל תצפית גבוה עם נוף על אזור האגמים של זלצקאמרגוט. ומגלשה כייפית לירידה למטה.

ישנו בעיירת נופש מקסימה, במלון אלטמונסטרהוף (Hotel Altmünsterhof)שבמרכז אלטמונסטר, במרחק 200 מ׳ מאגם טראונזי (Traunsee) ומהטיילת.

למחרת - התחלנו במסלול הליכה קליל למפלי טראון המקסימים

ומשם לקניון איספר המ-ה-מ-ם . Ysperklamm – מסלול נהדר בחיק הטבע

היינו לבד לגמרי. אפילו את כרטיס הכניסה רכשנו במכונה בכניסה ונכנסנו איתו... לאורך כל המסלול זורם נהר  גדול בתוך יער ווינסברג – מסלעות, מפלי מים , מדרגות וגשרוני עץ, ואפילו כסאות נוח מעץ. קניון מרשים ומקסים – תענוג.

ולסיום - מתקרבים לוינה ולשדה התעופה.

אוסטריה תחתית - עמק הווכאו, עמק עמוס כרמים, עיירות, מנזרים וכפרים ציוריים. מטיילים בכפר ולאורך הנהר ומסיימים בארוחת ערב טרם חזרתנו ארצה.

לינה בHotel Stadt Melk, בעיירה מקסימה, קיבלנו סוויטה משפחתית עם סאונה. ביום כייפי ורגוע לטיול נהדר

תמונה מתוך אתר למטייל

לעוד מידע והמון תמונות - כאן  .