תמונה מייצגת עבור הפוסט: חזרנו מבנסקו בולגריה סוף מרץ 2019 -סקי למתחילים.מה עשינו ושלל עצות טובות
13/04/2019 3
נסעתי עם הבן שלי בן ה15 שאף פעם לא עשה סקי לחופשה בבנסקו שנחשב לאתר הסקי הטוב בבולגריה.בחרנו בטיסת וויזאייר שעלתה בסך הכל 71 דולר לבן אדם.בזמן רכישת הכרטיס מציעים לך לעשות חברות שנתית שעולה ...
תגיות: סקי
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חזרנו ממינכן יוני 2018 דירוג 10מקומות שהיינו .מהכי  יפה עד ל10 שהיה אכזבה
09/07/2018343 1
1) מוזיאון הכירכרות בארמון נימפרג: הכי קיטש אבל גם הכי מרהיב! אם הגעתם לשם שווה לטייל גם בגנים מאחור במיוחד אם דילגתם על הגנים האנגלים.על הארמון הפנימי אפשר לדלג במיוחד אם אתם הולכים לארמון ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חזרנו מברלין יוני 2017.הדירוג שלנו לאטרקציות שראינו ושלל עצות טובות
27/06/2017678 4
חזרנו מטיול 4 ימים מלאים בברלין : ממה שבחרנו לראות דירגנו את האטרקציות לחוד ואת מקומות הזיכרון לשואה ולחומה לחוד מקום 1:מוזיאון פרגאמון אחד משיאי המוזיאונים שראיתי בחיי!:שחזור שער השוק ושער ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: רומא ,פירנצה, ופרוגה משפחה +סבתא על כיסא גלגלים אוגוסט 2016.כמה עצות ולקחים
28/08/2016872 3
נסענו לפסטיבל המוסיקה בפירוג'ה בעקבות השתתפותם של ילדיי בו.היינו סך הכל 6 איש כולל סבתא שזקוקה לכיסא גלגלים.לכן כבר ביציאה מנמל התעופה דאגתי עוד מהארץ להזמין דרך האינטרנט נהג עם טרנזיט נוח ש...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חזרנו מפארק קרוגר ספטמבר 2015 חויות והמלצות
27/09/2015887 2
פארק קרוגר גדול מאוד.יש בו המון חיות:עשרות אלפי אנטילופות (סוגים של צבאים ואיילות)ועדרים של בופלוס, פילים,קרנפים ,ציפורם וכולי כך שאם אתה מספיק זמן בפארק אין סיכוי שתפספס אותם.המון טבע והמון...
תגיות: טיול טבע
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חזרנו מקייפטאון  ספטמבר 2015 מה חובה לראות ושלל עצות טובות
23/09/2015692 2
קייפטאון זה קודם כל הר השולחן שנבחר לפני שנה ובצדק לאחד מפלאי תבל החדשים.הבעיה איתו בספטמבר שהוא לא תמיד פתוח(בגלל רוחות שמסכנות את הקרוניות שעולות)או שעננים מכסים אותו ואז לא רואים כלום.לכן...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חזרתי מפריז. מה חובה לראות, היכן לטייל בערב ושלל עצות טובות
02/02/20151736
הכנות לפני: לקחת מעביר לשקע 2 פינים. נעליים הכי נוחות (את פריז רואים ברגליים) מדריך לונלי פלאנט מתורגםלעברית על ידי הוצאת לעולם.להיכנס לאתר paris by mouth יש את המסעדות הכי שוות עם פירוט של ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: איך לאכול טוב  במסעדות הכי טובות בפריז ולא יקר
02/02/20151624 1
לפני היציאה לפריז מצאתי אתר ששוה זהב באינטרנט: pariz by mouth יש שם הכל רשימת המסעדות הכי טובות המחיר האיזור אם צריך להזמין מראש ביקורות אפילו תמונות ..ישר פסלנו את כל המסעדות של חמישים יורו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: חזרתי מטיול בפראג 5ימים מה לראות מה אפשר לדלג וכמה עצות
20/04/20133243 7
חזרתי מטיול 5 ימים בפראג (עם בני בן ה9)מה בחרנו לראות על מה אפשר לדלג (לדעתנו) וכמה עצות טובות... לפני הנסיעה רכשתי את מדריך ,"העולם" (יש שם מפה בעברית!)וגם צילמתי בלוגים והנה הרשמים: פראג מ...