חדשות תיירות ותעופה

אל על מציעה טיסות לנוסעים שנתקעו בחו"ל בעקבות ביטולי הטיסות

אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, הודיעה היום כי תאפשר לנוסעים שנתקעו בחו"ל בעקבות סגירת המתחם האווירי בישראל אמש, לחזור לארץ במחירים נוחים. כמה זה באמת משתלם? כל המחירים בפנים!
אביב בצון
תמונה ראשית עבור: אל על מציעה טיסות לנוסעים שנתקעו בחו"ל בעקבות ביטולי הטיסות
באדיבות דוברות אל על

חברת אל על הוציאה היום הודעה הקוראת לישראלים התקועים בחו”ל לחזור לישראל באמצעות טיסות החברה: “במטרה לאפשר לנוסעים שטיסתם לישראל בחברות הזרות בוטלה לשוב ארצה, אל על מציעה מחירים נוחים וקבועים לטיסה בכיוון אחד לישראל”, נכתב בהודעה.

מחירי טיסות אל על מחו”ל לישראל

* מחירים לדוגמה

טיסות סאן דור:

* רשימת היעדים המלאה מופיעה באתר אל על
* ⁠לנוחיות הלקוחות הוספנו באתר מחשבון זמינות מושבים לאיתור מושבים זמינים
* ⁠המחיר תקף לכרטיס מסוג LITE במחלקת תיירים
 * המחירים יהיו תקפים עד ליום שבת, 20 באפריל (כולל).

ניתן להזמין כרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות

הבוקר, עם חזרת נתב״ג לפעילות, חזרה אל על להפעיל את לוח טיסותיה כשהחברה מבצעת התאמות ופועלת במטרה לייצב את לוח הטיסות בהקדם.