”"מסעדה מסתובבת" “
המסעדה נמצאת בקומה 35 של בית המלון היא מסתובבת ממש אחלה חוויה המחירים סבירים, אוכל מציון, קינוחים ממש טעימים שווה ביקור.
(ניתן לחנות בחניון של המלון יש לדאוג להחתים את כרטיס החניון במסעדה ואז משלמים דמי חניה של 7 דולר בלבד) .
קרא עוד