”מסעדה מעולה“
אכלנו בסניף המסעדה שנמצא ליד יוניברסל סטודיוס בלוס אנג'לס. האווירה במסעדה שקטה ונעימה, האוכל טעים מאוד ומוגש בצורה נעימה מאוד. זאת הייתה חווית בשר מדהימה! מנה מומלצת מאוד צלעות … St. Louis Ribs. בתאבון.
קרא עודאכלנו בסניף המסעדה שנמצא ליד יוניברסל סטודיוס בלוס אנג'לס. האווירה במסעדה שקטה ונעימה, האוכל טעים מאוד ומוגש בצורה נעימה מאוד. זאת הייתה חווית בשר מדהימה! מנה מומלצת מאוד צלעות … St. Louis Ribs. בתאבון.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג