”מסעדה יפנית מומלצת בלוס אנג'לס“
למסעדת Chaya הגענו במקרה במהלך שיטוט בין בנייני המשרדים המרשימים ב La.
המקום נעים ומוגש בו אוכל יפני-אמריקאי באופן אסתטי וטעים. לא היה זול, אבל גם הצמחונית וגם הקרניבור יצאו שבעים ומרוצים.
קרא עודלמסעדת Chaya הגענו במקרה במהלך שיטוט בין בנייני המשרדים המרשימים ב La.
המקום נעים ומוגש בו אוכל יפני-אמריקאי באופן אסתטי וטעים. לא היה זול, אבל גם הצמחונית וגם הקרניבור יצאו שבעים ומרוצים.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג