מסלול בן שבוע-שבועיים בפיש ריבר קניון

ili

”טרקים בנמיביה“

קרא עוד

לטרקים בשמורות Fish River Canyon וב - Natklup - יש צורך באישור רפואי (הם בודקים בכניסה לשמורה). אנחנו עשינו את האישור בבי``ח בווינדוק (בערך $20-25). כמובן שיש צורך להזמין מקום מראש ולוודא מס` פעמים שאתם רשומים - רצוי לקבל מס` הזמנה. מינימום אנשים לטרקים הוא 3 (נכון ל - 10/2004) לגבי מקסימום אנשים זה משתנה - כדאי לבדוק לפני הגעה.

הטרק בשמורת Natklup יש מסלול של 4 ימים, יש גם של 8 וטיולי יום, יש צורך למלא מים כל יום בבסיס הלינה, לא ניתן למלא מים באמצע הדרך,יש לסחוב אוכל מראש לכל הימים, גזייה ושק שינה בגדים חמים ללילה וכובע חם שכן בחלק מהבסיסים יש רוחות. הטרק יפה אבל קשה (במיוחד אם את היום הראשון והשני ביחד כ-30 ק``מ הרב לא עושים את זה), רוב המסלול הוא הליכה על אבנים, סלעים, מלא עליות וירידות. אם רוצים לעשות את היום הראשון והשני ביום אחד (כמו שאנחנו עשינו 30 ק``מ).

יש לצאת מוקדם בבוקר אנחנו יצאנו בשעה 07:00 בבוקר, הגענו לבסיס הראשוןבשעה 13:00 עשינו עצירה של שעה. ומשם המשכנו לבסיס השני כאשר בדרך מגיעים לקניון שיש לרדת בו לפחות 4 פעמים בשרשראות ברזל וההליכה עד לבסיס היא על אבנים וסלעים. הגענו עם החשיכה לבסיס השני בשעה 19:00.

הבסיס השני הוא בית עם מיטות קומותיים לעומת הבסיס הראשון והשלישי שם מדובר במעין מבנים עגולים עם פתח בין החומה לתקרת הפח מה שמאפשר כניסת רוחות, ודי קר מחוץ לשק שינה. היום השלישי (שלנו השני) די קל. היום הרביעי מלא עליות וירידות על אבנים, ירידות די תלולות. אנחנו התחלנו ללכת בשעה 09:30 וסיימנו בשעה 16:00. כל הטרק לא פגשנו נפש חיה למעט חיות מה שמעצים את החוויה. קשה להגיע בטרמפים לשמורה, שכן התנועה התנועה די דלילה. אנחנו שכרנו רכב והחננו אותו בשמורה.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול בן שבוע-שבועיים בפיש ריבר קניון

אין עדיין פוסטים על מסלול בן שבוע-שבועיים בפיש ריבר קניון.