”מסעדת פירות ים מזון מהיר טעימה, זולה ופופולארית מאוד“
מוכרים שם גם דגים להכנה עצמית וגם מוכרים אוכל מוכן. מזמינים, משלמים ומחכים ליד החלון בחוץ לקבלת המגש. מגוון גדול פירות ים ודגים. תמיד מלא והחנייה לא מספיקה, אז המקומיים חונים על הכביש (כביש החוף), שזה לא דבר מקובל.
יש הרבה מקומות ישיבה במרפסת שמדרום למבנה המסעדה.
טעים, טרי ולא יקר.
קרא עוד