”בית קפה מקסים בעיירה המקסימה פסיפיק גרוב“
בית קפה מהמם ומתוק שבנוי בתוך בית, חובה ללכת ובכלל כל העיירה פסיפיק גרוב היא מדהימה ומתוקה הרבה יותר משכנתה מונטריי לטעמי, לא לפספס את כביש 17 מייל ואת העיירה כרמל, בנוסף כשמגיעים לכרמל לא לפספס את המסעדה בחווה שהיתה של קלינט איסטווד Mission Ranch מקום מדהים!
קרא עוד