כאדם שמאוד אוהב לטייל בצפון אני חייב לומר שהיום לבחור מסלול טוב זה הדבר הכי שווה למי שאוהב לטייל, ככול שהזמן עובד אני יותר מבין שעיקר הכיף שאני נהנה ממנו זה הטבע ולא חופשה בבתי מלון. אני חייב לומר שפעם לצאת למלון היה ממש עניין שולי אבל היום בגלל שהמחירים נהיו קצת לא הגיוניים, אני שוקל 10 פעם האם לשלב חופשה בבית מלון עם מסלול או שכדאי לי רק מסלול.

בטח אתם מכירים את זה שאתה מכין הכל, מתכנן חודשים לצאת לחופשה אבל ברגע האחרון, יש תמיד איזו הפתעה שמשבשת לך את היציאה, אז תכננתי לצאת למסלול חלופי שיש בו קצת מים, היה אז די חם בקיץ הקודם, אבל אז היה עניין הקורונה ושוב אתה מוצא את עצמך מת לטייל אבל תקוע בבית. למדתי ואני מציע גם לכולם שלא לתכנן מראש לזמן רחוק מדי דברים שאוהבים לעשות בקטע של מסלולים. תמיד יש משהו לא מתוכנן שמשבש את היצאה המתוכננת, לפחות ככה זה אצלי.

אז בואו אתן לכם כמה טיפים לפני שאתן יוצאים לחופשה בארץ היפה שלנו.

1. תמיד תתכננו חופשה כך שכבר לא תכננתם כלום שנוגע לדברים אחרים שיהרסו לכם את החופשה שתכננתם, זה יכול להיות דברים שקשורים לעבודה או משהו כזה.

2. תמיד תתכוננו שיהיו בלתמ"ים בלתי קשורים לחופשה אבל אתם חייבים לדעת לנהל אותם בצורה אחראית ולא לכעוס אם יש דברים שחוזרים אליכם באופן בלתי צפוי.

3. כשאתם בחופשה נסו לא לערב דברים שלא קשורים לה, כמו להיות נחמדים מדי ולענות לבוס שלכם בזמן שאתם לא חייבים כי הוא מנסה סתם להוציא ממכם יותר ממה שהוא מקבל עבור השכר שאתם מקבלים ממנו.

אז נסכם שלקלת חופשה למסלול או למלונות בצפון זה היות יותר מאתגר ממה שהיה בעבר. אבל דבר אחד בטוח נסו להנות כמה שיותר ושמחתי לתת לכם קצת כמה טיפים.