יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”שדרות בנג`מין פרנקלין ומוזיאון האומנות“
האמת שפילדלפיה היה בעיקרו ביקור חצי מולדת של בת זוגי שגרה שם שנתיים כילדה ובערב פשוט גילינו את העיר. נחמד לנסוע לאורך שדרות בנג`מין פרנקלין - לעצור במוזיאון האמנות (מדרגות רוקי) - ממש לעצור לידו לרדת להתרשם, לטפס במעלה המדרגות ולהשקיף על העיר. במקומות החשוכים יותר של העיר (שעוברים ברכב) נראה שפחות כדאי להסתובב ברגל.