מדריך גילי חסקין ”גילי לא השתנה.“
מסתבר ש-13 שנה לא הצליחו לשנות את גילי. מדריך בעל ידע עצום, אבל מתקשה להעביר את הידע בצורה ברורה. משפטים שאינם קשורים אחד לשני. והבעיה הגדולה ביותר היא היחס (או בעצם חוסר היחס) למטיילים. בטיול שהיינו אתו ביקשנו יותר זמן לקניות למשל, אז מ-15 דקות שהוקצו לביקור בקניון ענקי סחטנו עוד 5 דקות. היינו בקבוצה כ-25 איש, הרוב גילאי 70 פלוס. ימי הסיור היו נפתחים בשעה 10 בבוקר ומסתיימים ב-9-11 בלילה. וקצב ההליכה שלו לא מתאים לגילאים שלנו. בקיצור, שווה לקרוא מאמרים שלו, לא ממליץ לטייל אתו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל