נגילה פיצה ”פיצה מדהימה! אין דברים כאלה בישראל!“
הגענו לפיצה לפי המלצה של למטייל, בעלי המקום ישראלים, פשוט אנשים מדהימים ומפנקים!! הפיצות ברמה ממש גבוהה (לדעתנו הרבה יותר טעימה מכל פיצה שאכלנו בישראל) יש תוספות ממש שוות, וגם פיצה שהסוף שלה ממולא הפטריות וגבינה, אחד הדברים הטעימים! יום למחרת אכלנו במסעדה הבשרית שלהם (שנמצאת ממש צמוד לפיצה) אוכל ממש טעים! לגבי מחיר, שתי המסעדות במחירים טובים ולא יקרות (וגם שתיהן כשרות).
בקיצור ממליצים בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל