יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”כניסה לאיסלנד בטיסה ישירה מישראל“
היום נחתנו ברייקאוויק בטיסה ישירה מישראל עם חברת Wow Air.
כאשר הגענו לאיסלנד (אנחנו הגענו לטייל באיסלנד ולא לקונקשין) כל הנוסעים בטיסה, גם מי שהגיע לטיול באיסלנד וגם מי שממשיך בקונקשין היה צריך לעבור בידוק בטחוני מלא, סבונים נוזליים שקניתי בדיוטי בישראל ולקחתי איתי הם רצו לזרוק ובקבוק מים של קונטיגו שנשאר לי מהטיסה עם מים (מילאתי אותו בקולר בנתב”ג) הם לקחו לי.
מתברר שהיחס המשפיל הזה זה קבלת הפנים של איסלנד לישראלים ומי שמגיע מאירופה בטיסת קונקשין לא צריך לעבור את ״קבלת הפנים החמה״ הזאת,