טיולים במרוקו בהתאמה אישית ”טיול במרוקו לקבוצות קטנות 6-8 איש“
יצאנו לטיול שורשים למרוקו 6 חברים (כולם מרוקאים) שחלקם אף נולדו שם ועלו ילדים קטנים לארץ.
הנהג שליווה אותנו היה בחור צעיר בשם מוסטפה שמיד ברגע הראשון נוצר חיבור בינו לבין שאר החבורה והוא הפך להיות אחד משלנו.
מוסטפה דאג לכל אחד מהחברים לצרכיו האישים, לא שכח לרגע אף בקשה כזו או אחרת של רצון של מישהו לקנות משהו או לראות משהו שקשור לעיר שורשיו בקיצור בחור פשוט מדהיםםםם.
מכל החברים שאני שומע שנסעו למרוקו בטיולים מאורגנים של 20 ו 30 ולפעמים גם 40 איש בטיולים מאורגנים וחזרו מאוכזבים מהמדריך ומגודל הקבוצה וכו' אני ממליץ לאמץ את מה שאנחנו עשינו, לקחת קבוצה קטנה של אנשים שיש קשר בינהם וכולם בראש אחד.
הטיול הופך להיות אישי ומכוון מטרה ולא מכוון רווח של טיול מאורגן עמוס באנשים שלפעמים אין להם שום זיקה למרוקו אלא באו כי החברה אמרו שמרוקו יפה ומדהימה.
מרוקו יפה ומדהימה.אך מהממת יותר לאנשים שמרוקו היתה אצלם גם בבית.בילדות.וכו'.
בקיצור ממלחץ בחום על החברה הקטנה הזו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל