אברהם רבינוביץ ”נדב ליפקין“
הטיול שלנו לאתיופיה.
הגענו לאברהם בחיפושים באינטרנט של הרגע האחרון אחרי שבוטל לנו טיול מאורגן למרכז אמריקה.
בשיחה הראשונה אברהם אמר לנו שעוד נגיד לו תודה, וולאה. הוא צדק בענק!
תודה לבורא עולם שביטל את הטיול המאורגן במרכז אמריקה.
מייד בשיחה הראשונה קלטנו את הלהט של אברהם לאתיופיה ונידבקנו בחידק שלו.
בגלל קוצר הזמן, בקשנו מאברהם שיארגן את הטיול, אחרי יום קיבלנו מסלול של כמה ימים בדרום, שבטים ומעבר לכמה ימים בצפון לתוך חגיגות הטימקט.
אברהם הודיע שהטיול מוכן, הוזמנו טיסות, מלונות, מדריכים, נהגים, ארוחות, הכל.
וולאה, חששנו, איך, תוך מספר ימים הטיול מוכן? !
נפגשנו עם אברהם לפני הנסיעה, פגישה שהכניסה לנו אדרנלין לצאת לטיול וספר שאברהם ערך וכתב.
אני מודה שטסנו עם חשש גדול, הכל נראה טוב מדי.
"ה" טיול, המוצלח ביותר שיצא לנו לחוות היה הטיול באתיופיה, הכל תקתק לפי התוכנית ואפילו יותר.
הרמה של המדריכים, הנהגים אחד אחד, המלונות, אבהרהם עשה את הכל כדי שנקבל את המלונות ברמה טוב ואפילו יותר, השיג לנו בגונדר, בזמן החגיגות את המלון המבוקש ביותר. אברהם "עקב" אחרינו טלפונית, קיבל דווחים עלינו מהמדריכים ברמה היומית, ידע כל רגע מה קורה איתנו.
כמובן שצריך להזכיר גם את איש הקשר שפעל יחד עם אברהם, בוקטה, פשוט עשו הכל והם באמת עשו את הכל והצליחו בענק.
נדבקנו בחידק של אתיופיה ואנחנו נחזור בעזרתו של אברהם למקומות שעדיין לא הספקנו.
תודה רבה לך אברהם על החוויה המדהימה שזכינו, להכיר אותך, אדם מיוחד, להכיר את אתיופיה בעזרתך ולכל הצוות שהיה שוטף לטיול המדהים שלנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל