מסלול ארוך בדרום אפריקה ”מסלול טיול של 3 שבועות “
להלן מסלול 3 שבועות שעשינו בתחילת אוקטובר של 2012. הטיול היה עם רכב שכור וכלל 2 טיסות פנימיות בדרום אפריקה. החלוקה היא לפי ימים (מצורף בתחתית גם קישור לבלוג מפורט עם כל פרטי הטיול):
1. נחיתה ביוהנסבורג ונסיעה ל-Witbank. הגענו בצהרים אז לא היה הרבה זמן לפעילויות. 2. נסיעה לפארק קרוגר (אורכת 5 שעות), נכנסנו לפארק קרוגר אחר הצהרים וישנו ב-Satara. 3. כל היום בילינו בפארק קרוגר, נסענו צפונה למחנה אוליפנטס והסתובבנו באז ולבסוף חזרנו ללינה ב-Satara. 4. שוב כל היום היינו בפארק קרוגר, הפעם ירדנו דרומה וישנו ב-Lower Sabie. 5. ביום הזה עלינו קצת צפונה והמשכנו את הטיול בפארק קרוגר, לינה ב-Lower Sabie. 6. התחלנו את היום בפארק קרוגר ונסענו אחר הצהרים ל-Graskop. 7. ביום הזה בילינו בקניון בלייד ליד גראסקופ (יש 5 אתרים שרואים – פירוט בטיפ אחר שלי). 8. בבוקר קמנו ונסענו ליוהנסבורג ושם לקחנו טיסת פנים לפורת' אליזבת' וישנו שם גם כן. 9. בבוקר התחלנו בנסיעה לStorm River אשר ממוקם ליד פארק ציציקמה. בדרך עצרנו בפארק אריות בשם Sea View (מומלץ מאוד). 10. את היום בילינו בפארק ציציקמה (יש 2 מסלולי הליכה, אחד קצת ומתאים לכולם ואחד ארוך אשר צריכים להיות בכושר שם ולבוא עם נעליים סגורות). ישנו שוב ב-Storm River. 11. בבוקר נסענו לאזור Wilderness אך עצרנו בדרך ב-Knysna וגם עצרנו בפארק הקופים והציפורים (Monkey land ו-Birds of eden). ישנו ב-Wilderness. 12. נסענו לOudshoorn ושם היינו בחוות יענים ב- Cango Ostrich Show ולאחר מכן היינו ב-Cango Caves שם חייבים לעשות את המסלול Advanture. חזרנו לישון ב-Wilderness. 13. עשינו קאנו בפארק הלאומי Wilderness (מסלול של 1.5 בקנו ואז הליכה של חצי שעה ואז הכל בחזרה). לאחר מכן נסענו נסיעה ארוכה של 4 שעות ל-Hermanus 14. ביום הזה עשינו את האטרקציה של צפיה בלוייתנים בהרמנוס. חברה מומלצת Whale Watchers The וישנו שוב בהרמנוס. 15. בבוקר נסענו לכיוון Cape Town ולעיירה שלידה בשם Simon’s Town. בסימונס טאון עצרנו גם לראות פינגווינים באתר שלהם. 16. בבוקר נסענו לפארק Cape Point שם עשינו מסלול של הCape Point לעבר המגדלור ואחר כך נסענו לתצפית של Cape of Good Hope. לאחר מכן נסענו למרכז קייפטאון לגנים הבוטנים (Kirstenbosch). ישנו שוב בסימונס טאון. 17. נסענו לאזור Stellenbosch שם נכסנו למספר ייקבים לטעימות יין. לאחר מכן, חזרנו חזרה לישון בסימונס טאון. 18. העברנו את היום במרכז קייפטאון בכל מיני מקומות שלא שווים את זה ולכן לפי דעתי שווה לוותר על הטיול הזה. הלכנו לישון באזור Camps Bay אשר בקייפטאון. 19. בבוקר הלכנו לאטרקציה הכי שווה בקייפטאון - הר השולחן. עולים לשם ברכבל ואפשר לעשות מסלול הליכה על ההר עצמו. מאוד מיוחד. אח"כ חזרנו לישון בcamps bay. 20. היום הלכנו לראות את Robben Island, שבו היו כלואים האסירים הפוליטיים בזמן האפרטייד כולל נלסון מנדלה. יש סיור מאורגן שיוצר מהרציף V&A Waterfront. 21. בבוקר לקחנו טיסת פנים מקייפטאון ליוהנסבורג וחזרנו הביתה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל