הקאסה של יגיל - חברת טיולים ”המלצה על קאסה דה יגיל“
אנחנו זוג חברים ששנינו עובדים בתיירות והיינו בלא מעט אכסניות במהלך טיולנו במרכז אמריקה. התארחנו בקאסה דה יגיל במקסיקו שלוש פעמים במהלך הטיול ובמצטבר מעל לשבועיים. מיקום האכסניה מעולה. בלוק אחד מהכיכר המרכזי ומהמדרחוב. האכסניה גם מאוד קרובה לבית חב״ד. יש חדרים פרטים וחדרים משותפים. יש מספר גדלים של החדרים הפרטיים. לכן אפשר לבחור את סוג החדר לפי התקציב שלכם. המקלחת בחדר היתה אחת מהטובות שהיו לנו במרכז אמריקה. מים חמים ולא מהמתקן החשמלי המעצבן וזרם חזק. המטבח גדול ומאובזר. בהחלט עוזר למי שמעוניין לבשל לבד. יש סלון עם אח מחמם וטלויזיה גדולה המאפשרת לראות סרטים או לשחק בפלייסטיישן. הגג מאובזר בערסלים ובנוף לקתדרלה המרכזית. יש ויי-פי בחינם וקליטה טובה בכל רחבי הקאסה כולל בחדרים. יש מחשב לשימוש האורחים ומים מינרלים לשתיה ללא עלות. האכסניה בסך הכל נקייה. המטבח בגלל שהוא משותף, זקוק לניקוי יותר יסודי.
הצוות, בראשות יגיל, מכיר טוב את סן קריסטובל והסביבה, אדיב ומאוד עוזר בכל שאלה. הסיורים דרך יגיל מתחלקים לשניים: כאלה שמוזמנים על ידי הקאסה וזהים לכל מה שתזמינו ישירות דרך סוכנויות הטיולים, גם במחירים. וישנם סיורים ייחודיים לקאסה ובראשם הטיול בן היומיים ללאס נובס. אנחנו יצאנו לסיור הזה ולמרות שהוא לא זול, הוא מומלץ בחום - לא להחמיץ. קחו בחשבון ששומרים לכם על החדר ולא גובים את עלות הלילה. לאס נובס הוא אחד מהמקומות היפים שהיינו בו במרכז אמריקה. האוכל טעים ובשפע. ללא ספק מאורגן מעולה. האווירה בקאסה מאוד נעימה. מלאה בישראלים ואפשר להתייעץ עם כולם וליעץ לכולם לגבי המשך הטיול. בסך הכל אנחנו ממליצים על האכסניה ואין ספק שהיינו חוזרים לשם בפעם הרביעית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל