חברת טנזניה טריפ ”אני ממליצה בחום“
אני רוצה להמליץ בחום על טיול בטנזניה עם חברת טנזניה טריפ. הגעתי לחברת טנזניה טריפ בעקבות המלצה מעולה שקבלתי מזוג חברים שנסעו איתם לטיול מאורגן לטנזניה ומאוד נהנו מהטיול ומהמדריך הישראלי. אני נסעתי איתם לטיול מאורגן לטנזניה וזנזיבר, ביקרנו בשמורות העיקריות בצפון טנזניה (סרנגטי, נגורונגורו, ימת מניירה ועוד) ובזנזיבר היינו באתר הנופש קאראפו, שהיה פשוט מדהים. המדריך, צחי, שטס איתנו מהארץ, ידע פשוט הכל על טנזניה וזנזיבר והעביר הכל בצורה מאוד כייפית וקולחת. המלונות היו מעולים, האוכל מצוין, המסלולים היו מקסימים והשירות שקיבלנו מטנזניה טריפ, החל משלב תכנון הטיול בארץ, ההדרכה והליווי בטנזניה – הכל היה ממש מעולה. אני ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל