גן האלים ”גן האלים - מקום מקסים וללא תשלום כניסה“
מקום מקסים וכניסה בחינם, מה עוד צריך?
במרכז המבקרים קחו מפה וסעו לחניון המרכזי. בדרך כלל מצפון לחניון זה ליד הכביש כבר תוכלו לראות עדר חיות. בשביל עצמו ניתן לעשות 2 מסלולים. קצר מעגלי ןארוך יותר בצורת שמונה כלומר מחלקו הדרומי של העיגול הראשון ניתן לעשות עוד מסלול מעגלי. ההמלצה, תעשו את שניהם.לאחר הטיול סעו לחניון שקרוב ל-Siamese Twins. מדובר במסלול של כ10-15 דקות לכיוון אשר מביא אתכם עד לסלעי התאומים המרשימים- לא להחמיץ. ביציאה מהפארק אי אפשר שלא לראות את הסלע המרשים Balanced Rock שלידו יש מגרש חנייה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל