חדשות תיירות ותעופה

נתב"ג שובר שיא נוסעים מאז תחילת המלחמה

איך יודעים שהקיץ בא? כשנתב"ג מתמלא בנוסעים! היום (חמישי, 20/6) צפוי להישבר שיא בכמות הנוסעים היומית מאז תחילת הלחימה בחודש אוקטובר. כל הפרטים בפנים
אביב בצון
תמונה ראשית עבור: נתב"ג שובר שיא נוסעים מאז תחילת המלחמה

חמישי שמח מנתב”ג! הסנונית הראשונה המבשרת על בוא הקיץ ועונת הדילים והטיסות כבר כאן. רשות שדות התעופה מדווחת היום (ה', 20.6) על מספר שיא בכמות הנוסעים היומית, שחוצה את רף 60 אלף הנוסעים לראשונה מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל בחודש אוקטובר.

היום יעברו בנמל התעופה בן גוריון כ-62,200 נוסעים בטיסות בינ”ל, המספר הגבוה ביותר מאז השביעי באוקטובר. כ-33,300 נוסעים צפויים לחצות את הירידה המפורסמת לדיוטי פרי בדרך לחופשת סופ”ש מעבר לים, בעוד שכ-28,900 נוסעים ייכנסו לישראל.

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר הרשות ואצל חברות התעופה, וממליצה לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. כמו כן קוראת רשות שדות התעופה לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.