חדשות תיירות ותעופה

ותודה לטרמינל 1: סאן דור מורידה את מחירי הטיסות לעונת הקיץ

אפקט טרמינל 1: בעקבות פתיחתו המחודשת של טרמינל 1 היום (27.5), חברת התעופה סאן דור, מעדכנת על הוזלת מחירי הטיסות היוצאות מטרמינל 1 ב-14$, בעקבות הפרש במס הנמל בין טרמינל 3 לטרמינל 1. כלל הנוסעים שרכשו כרטיס לטיסות שימריאו מטרמינל 1, יזוכו בסכום זה באופן אוטומטי
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: ותודה לטרמינל 1: סאן דור מורידה את מחירי הטיסות לעונת הקיץ
צילום: Depositphotos_photoff

עם חזרתו המבורכת של טרמינל 1 לפעילות היום (יום ב', 27.5), חברת התעופה סאן דור, מקבוצת אל על, מעדכנת כי תוזיל את מחירי הטיסות הממריאות מטרמינל 1 ב-14$. הורדת מחירי הטיסות של החברה מתאפשרות הודות להפרש במס הנמל בין טרמינל 3 לטרמינל 1.

מאחר ומיסי הנמל הנגבים מהלקוחות הממריאים מטרמינל 1 גבוהים ב-14$ לעומת המס הנגבה מהממריאים מטרמינל 3, סאן דור תשיב ללקוחות שכבר רכשו כרטיסים לטיסות שימריאו מטרמינל 1 14$ שהוא ההפרש בגובה המס. ההחזר יתבצע באופן אוטומטי לאמצעי התשלום של הלקוח, כאשר לקוחות שביצעו את הזמנתם דרך סוכני נסיעות יקבלו את ההחזר דרכם.

בתוך כך, גם לקוחות שיזמינו כרטיסי טיסה לאחד מיעדי החברה, יוכלו ליהנות ממחיר טיסות נוח יותר, לטיסות שימריאו מטרמינל 1 החל מחודש יוני 2024.. בין יעדי סאן דור תוכלו למצוא טיסות למגוון יעדים נבחרים: פאפוס ולרנקה שבקפריסין, קפלוניה, רודוס, סיטיה (כרתים) וסלוניקי שביוון, טביליסי ובטומי שבגאורגיה וקישינב שבמולדובה.

הטיסות לפורטו שבפורטוגל, ורשה וקרקוב שבפולין וטיווט שבמונטנגרו.

החזרה לטרמינל 1 תאפשר לחברה לווסת את העומסים בדלפי הצ'ק אין בשני הטרמינלים. באזור A בטרמינל 1 יבצעו הנוסעים בידוק ביטחוני, צ'ק אין לטיסה, שליחת מזוודות וביקורת דרכונים. נוסעים הטסים עם תיקי יד בלבד יוכלו לדלג על עמדות הצ'ק אין לשליחת מזוודות ולגשת ישירות לשירות מעבר ביטחון באזור W בטרמינל 1 (בדומה לטרמינל 3).