חברת דלתא הודיעה כאמור על תוספת משמעותית של טיסות בקו תל אביב- ניו יורק: החל מחודש נובמבר הקרוב (30/11/25), היא תוסיף טיסה יומית שנייה בקו הישיר שתפעל עד ל-19 בינואר 2026.
חברת התעופה האמריקאית היתה הראשונה בקו שחזרה לטוס לישראל, לאחר השעיית הטיסות עקב המצב הבטחוני, והיא מפעילה כיום טיסות ישירות לניו יורק שממריאות מנתב"ג מדי יום בשעה 11:50.
הטיסה היומית השנייה שתתווסף בחודש נובמבר לכל עונת החורף, תמריא מנתב"ג בשעה 14:00 ותתבצע במטוסי איירבוס A330-900neo המתקדמים, שמציעים 4 מחלקות שירות שונות: דלתא ONE, דלתא פרימיום סלקט, דלתא קומפורט ודלתא MAIN.