פריז: היעד הרומנטי ביותר לטוס אליו בכריסמס

חג המולד בפריז הוא מאורע קסום. חלונות הראווה זוהרים בתצוגות צבעוניות, עצי חגי המולד מקושטים ובמסעדות המשובחות, מכינים תפריטי חג מיוחדים מלאים בשפע של העונה. בקיצור, ריכזנו עבורכם את כל הטוב שיש לפריז להציע לכם בכריסמס
מיקה רוס
תמונה ראשית עבור: פריז: היעד הרומנטי ביותר לטוס אליו בכריסמס
Despositphotos _Photocreo

שווקי חג המולד הכי שווים בפריז

1. שוק כריסמס בנוטרדאם: Marché de Noel Notre Dame

שוק הכריסמס בקתדרלת נוטרדאם, שנמצא בכיכר ויויאני, הוא השוק הציורי ביותר מבין שווקי חג המולד בפריז שמושך אליו 13 מיליוני מבקרים מדי שנה. השוק האלגנטי ממוקם מעבר לנהר הסיין ומציע יין חם מפנק וערמונים קלויים לצד הופעות חיות של מוזיקאים שמתווספות לחגיגות.

ההתמחות העיקרית של השוק הספציפי הזה היא באומנויות ומלאכות אומנות באיכות גבוהה מתוצרת מקומית. בדרך כלל תוכלו למצוא כאן מבחר נחמד במיוחד של ביגוד ואביזרים ראויים למתנה, כמו גם מאכלי גורמה מהודרים.

השוק מתקיים בין התאריכים 8-25.12.23 ויפעל בכל ימות השבוע. בימי שני עד שישי שוק יפעל בין השעות 10:00-20:00 ומשבת עד ראשון בין השעות 10:00-21:00.

2. שוק הכריסמס מונמארטר ב-Place des Abbesses

השוק ממוקם ליד תחנת המטרו Place des Abbesses באחד האזורים השווים במונמארטר. שוק Place des Abbesses נחשב לשוק קטן יחסית שמכיל כ15-20 דוכנים בסך הכל, וכולל אומנים, מעצבים ויוצרים מקומיים ודוכני מזון טעימים. בשוק כמובן יש עץ חג מולד גדול ומעוצב ומדי פעם סנטה קלאוס יגיע כדי לקבל את פניכם. שוק זה הוא מקום מצויין לטעום מאכלים מסורתיים, כמו אסקרגו, פטריות מוקפצות ורקטה. תמצאו גם מנות מיוחדות לקחת בחזרה לדירה שלכם, כמו כבד אווז מפריגור, טפנדים מפרובנס וגבינות מיוחדות.

השוק יתקיים בין התאריכים 23.11.23-2.12.24 ויפעל בכל ימות השבוע. בימי שני עד רביעי השוק יפעל בין השעות 10:00-20:00 ומשבת עד ראשון בין השעות 10:00-21:00.

3. שוק הכריסמס במלון דה ויל: Hôtel de Ville

שוק חג המולד המרהיב במרכז פריז שמתקיים ברחבה של מלון Hôtel de Ville, נחשב לשוק היפה ביותר בפריז. זאת הודות למופע האור המדהים, המאיר את חזית הניאו-רנסנס של בניין העירייה העתיק, עם פתיתי שלג נופלים רוקדים על רקע כחול מבריק. השוק מציע יער מלא בעצים מעוטרים בקישוטי כסף ואורות לבנים נוצצים, דוכני שוק מסורתיים המציעים יין חם, רקלט גבינה מהביל, קרפים טריים עם שוקולד חם, וריח מגרה של ערמונים קלויים. בנוסף בשוק קיימים מגוון של פעילויות ללא עלות לכל המשפחה כגון קרוסלה, קיר טיפוס אנכי ומפגשים עם סנטה קלאוס.

השוק יתקיים בין התאריכים 1.12.23-1.1.24 ויפעל בימי שני עד שישי בין השעות 10:00-20:00.

האטרקציות הכי שוות בחג המולד

1. שייט VIP בחג המולד לארוחת צהריים או ערב בנהר הסיין

אטרקציה חגיגית ורומנטית לזוגות, שמתקיימת ביום חג המולד, ה-25.12. צאו לשייט לאורך הנהר הקסום ביותר בפריז. תוכלו לבחור בין ארוחת צהריים חגיגית, לבין ארוחת ערב גורמה בת 5 מנות בליווי יין ומוזיקה נעימה של מסעדת Bateaux Parisiens. תוכלו להתפנק עם חברים או יקיריכם עם כוס שמפניה, תוך התרשמות בנוף הנהר המקסים, וציוני דרך כגון מגדל אייפל, נוטרדאם, הלובר ומוזיאון ד'אורסיי.

2. פארק דיסנילנד

אין זמן מושלם יותר מאשר תקופת הכריסמס לבלות בפארק המפורסם דיסנילנד! מה-11 בנובמבר עד ה-7 בינואר הפארק יתקשט באווירה עליזה של חג המולד עם אורות, תפאורה ואוכל עונתי בדוכנים מסוגננים המגישות עוגיות ג'ינג'ר, קרפים, שוקו חם ועוד פינוקים טעימים. ואם יתמזל מזלכם אולי תיפלו על שלג לבן שיצבע את הפארק באותו הזמן ויתאים בדיוק לאווירת החג הקסומה והחורפית.

3. סיור שוקולד ומאפים – באווירת חג המולד

מדובר בסיור קולינרי עם הביסים המענגים ביותר של בירת צרפת. בלו את אחר הצהריים בשיטוט אחר המאפים והמתוקים האייקוניים ביותר של העיר עם מדריך לצידכם. האזינו לפרשנות על המורשת העשירה של פריז וקבלו תשומת לב אישית מהמדריך שלכם בסיור. הסיור מתאים לעד שמונה אנשים. לפרטים נוספים »

האזורים הכי שווים לשופינג

1. מחוז הלובר וטווילרי
 הלב האופנתי של פריז משובץ בחנויות דגל של מעצבים קלאסיים כמו ורסצ'ה, הרמס וסאן לורן ומציע גם בוטיקים קטנים וחנויות קונספט טרנדיות בהחלט. עוד תוכלו להסתובב ולהתרשם גם מהבוטיקים האלגנטיים העוטפים את הגלריות של פאלה רויאל (Palais–Royal): מחנויות המוכרות והיקרות ועד לחנויות וינטג' עם תכשיטים ואמנות.

2. בולווארד האוסמן ושדרות גראנד
 באזור זה תוכלו למצוא את חנויות הכלבו העתיקות של פריז שכל אחת מהן מציעה חוויית קניות שלמה. חנויות הכלבו Galeries Lafayette ו-Printemps שנמצאות בשדרת האוסמן מתהדרות בפאר אמיתי ומרכזות קולקציות מעצבים מובילות, אוכל גורמה, עיצוב הבית, ותכשיטים יקרים. בתקופת הכריסמס השדרה בולטת באורות וקישוטים באווירת החג.

3. שדרת מונטן והשאנז אליזה

שדרת מונטן והשאנז אליזה נחשבים לאחד מאתרי האופנה הנחשקים ביותר בעיר. שדרת מונטן כוללת חנויות מעצבים אגדיים כמו שאנל ודיור. לצד השאנז אליזה שבה תוכלו למצוא חנויות גלובליות במחירים נוחים יותר כמו זארה ו-Hַ&M.

המסעדות ששווה להכיר בעיר

1. Lentrecote De Paris

לאנטרקוט דה פריז קיימים מספר סניפים ברחבי פריז. המסעדה מציעה מטבח אותנטי המתמחה במנות סטייק המוגשות בסגנון צרפתי טיפוסי: נתח אנטריקוט ברוטב סודי עם מתכון משפחתי של מייסד המסעדה, מנת צ'יפס נדיבה וסלט חסה קטן. המקום במסעדה הוא על בסיס מקום פנוי.

כתובת: 29 Rue de Marignan, 75008 Paris

2. Pink Mamma

פינק מאמה זו מסעדה גדולה וידידותית השייכת לרשת הגדולה 'Big Mamma', המתמחה באוכל איטלקי. מומלץ להזמין מקום מראש, אבל לספונטניים שבנינו בקומה התחתונה יש בר נחמד המאפשר לחכות עד שהשולחן מתפנה, שהוא בפני עצמו מקום עם אווירה תוססת. הקונספט של הקבוצה דומה בכל המסעדות, וגם האיכות הלא מתפשרת! עיצוב אורבני מדליק עם אוכל איטלקי פשוט המבוסס על חומרי גלם איכותיים וטריים מאיטליה השכנה.

כתובת: 20bis Rue de Douai, 75009 Paris

3. Sushi Miss Ko

מסעדת סושי צעירה עם עיצוב אמנותי ושיק יפני ייחודי. התפריט עשיר במנות נפלאות של סושי, מנות אסיאתיות שונות, הכל מהדגים הכי טריים. כל המנות והקוקטיילים במסעדה מוגשים בכלים מותאמים בסטייל, מקושקשים וצבעוניים. האווירה במקום היא חד פעמית! עם מוזיקה כיפית המשתלבת בשלמות עם הוויב של המקום.

כתובת: 49-51 Av. George V, 75008 Paris

מלונות מומלצים בפריז

1. Hotel Bel Ami
 מלון בל עמי הוא מלון בוטיק ייחודי עם תשומת לב בלעדית באזור הסן ז'רמן, במרחק 10 דקות הליכה בלבד ממוזיאון הלובר, וכ140 מ' מתחנת המטרו של סן ז'רמן. ברובע זה תוכלו למצוא מגלריות לאמנות ועד ועד מוזיאונים ופארקים. המלון משרה רגיעה אלגנטית עם עיצוב שובב, אומנותי וחם בשילוב עם אווירה ידידותית ונעימה. ממליצים לכם להתענג עם ארוחת הבוקר המפנקת והאיכותית של המלון!

2. hôtel Paris Gare De Lyon
 מלון של רשת המלונות citizenM, ברמה גבוהה ביחס למחיר, עם נוף של נהר הסיין. המלון ממוקם ברובע ה-12 של פריז, ליד גאר דה ליון ונמצא במרחק של 900 מטרים מאופרה בסטיליה ובמרחק של 1.3 ק"מ מקתדרלת נוטרדאם. תוכלו למצוא במלון מסעדה נעימה המציעה קוקטיילים מעולים על גג המלון שמציע נוף של פריז.

3. Grand Hotel Saint MichelUne
 מלון גראנד הוטל סן מישל ממוקם ברובע הלטיני, כ-5 דק הליכה לתחנת ה-RER של לוקסמבורג, ובעל גישה ישירה ונוחה לשדה התעופה פריז-שארל דה גול. המלון מציע חדרים מודרניים ממוזגים ומעוצבים באופן אינדיבידואלי במחיר VFM, חלקם אפילו מציעים נוף מעל גגות פריז. המלון מושלם לחופשה תיירותית ומתאים גם כן לנסיעות עסקים. תוכלו למצוא במלון חדר ישיבות מאובזר וחדרי אירוח נוחים, שכל אחד מהם מצויד בשולחן עבודה.