חדשות תיירות ותעופה

אל תבנו עליה: טורקיש איירליינס לא תשוב בקרוב לישראל

ענקית התעופה טורקיש איירליינס לא תשוב לישראל בשנה הקרובה: חברת התעופה ביטלה את כלל טיסותיה לישראל עד סוף מרץ 2025
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: אל תבנו עליה: טורקיש איירליינס לא תשוב בקרוב לישראל
צילום: depositphotos / Boarding2Now

מאז השביעי באוקטובר, חברת התעופה טורקיש איירליינס עצרה את כלל טיסותיה לישראל והאריכה את ביטולי הטיסות מספר פעמים. כעת, חברת התעופה מבטלת פעם נוספת את טיסותיה לישראל, לפחות עד סוף מרץ 2025. המשמעות של צעד דרמטי זה הוא שחברת התעופה תיעדר מישראל כשנה לכל הפחות.

כזכור, טורקיש איירליינס היא מחברות התעופה המובילות בעולם, שמהווה בשגרה נתיב קונקשן חשוב למאות יעדים ברחבי העולם. טורקיש איירליינס היא חברת התעופה שטסה למספר המדינות הגדול ביותר. החברה מפעילה טיסות לכ-300 יעדים ברחבי העולם, בהם 50 יעדים בטורקיה ועוד 265 יעדים ב-126 מדינות ברחבי העולם. ההחלטה של טורקיש איירליינס, צפויה לצמצם בצורה ניכרת את אפשרויות הטיסה של הנוסע הישראלי ליעדים מרוחקים ברחבי הגלובוס.

על רקע מערכת היחסים העכורה בין ישראל לטורקיה לא ברור כרגע האם מרץ 2025 אכן יהיה תאריך החזרה הסופי של החברה, והאם הישראלים ישובו לטורקיה בקרוב, שכן נכון לעכשיו אף חברת תעופה לא מפעילה טיסות מישראל לטורקיה.