חוזרים לשגרה: בעקבות כניסתה לתוקף של הפסקת האש, נתב"ג צפוי לחזור לפעילות מלאה הלילה בחצות (9.4.26). שרת התחבורה, מירי רגב, הורתה על הסרות המגבלות שהיו קיימות עד כה על הפעילות התעופתית מנמל התעופה בן גוריון. רשות התעופה האזרחית הנחתה את חברות התעופה הישראליות על היערכות לחזרה לשגרה מלאה - אך לפי הודעות ארקיע וישראייר בנושא, החזרה תהיה הדרגתית לאורך כל חודש אפריל.

ביום ראשון צפויה להתחדש גם הפעילות בשדה התעופה רמון-אילת. חזרת הפעילות לשדה התעופה חיפה תיבחן בסוף השבוע, בהתאם להערכות המצב הביטחוניות והתפתחויות הלחימה בלבנון. נכון להיום, נתב"ג פועל במתכונת מצומצמת של המראה אחת בשעה בלבד ותחת מגבלה של 100 נוסעים בכל טיסה יוצאת. החל מחצות, מגבלות אלו יוסרו. חברות התעופה הישראליות צפויות לעדכן על זמינות המושבים לטיסות המתוכננות לימים הקרובים במהלך השעות הקרובות.

הזמנת טיסות, מלונות, אטרקציות ועוד שירותים בלמטייל

עדכוני חדשות האחרונים