#BackToNatural, בוחר לחגוג את מה שלרוב מסתירים: השיער האמיתי, הטבעי, זה שנמצא איתנו כל החיים וראוי להכרה, אהבה וגאווה. מדובר במהלך חברתי מרגש, שנועד לעורר שיח חדש על יופי, שיער ודימוי עצמי, דווקא במקום שבו כל נערה או אישה מרגישה לפעמים הכי חשופה. הקמפיין יעלה בטיקטוק ובקהילות פייסבוק, ויזמין נשים לשתף את הסיפור האישי שלהן עם השיער: מהילדות, דרך הלחצים החברתיים, ועד קבלת העצמי והבחירה לשוב לטבעי.

הנתונים שמאחורי המהלך מדאיגים: בגיל ההתבגרות, הביטחון העצמי של נערות צונח ב־30%. אחד הגורמים הבולטים לכך הוא מראה השיער, שנחשב לאחד הסמלים החיצוניים המזוהים ביותר עם נשיות, יופי ובגרות. תופעת ההחלקות בגילאי 11–12 כבר הפכה לנורמה, ולרוב היא מגיעה מתוך רצון "להיראות אחרת", להתאים את עצמך לסביבה, או לעמוד בציפיות החברתיות.
אלא שבדיוק כאן בוחרת נטורל פורמולה להתערב. המותג, שמלווה נשים כבר עשרות שנים, מבקש להגיד בקול ברור: שיער טבעי הוא יפה. תלתלים, נפח, גלים או שיער גס – כולם חלק מהיופי האישי שלך, ולא משהו שצריך "לשנות".
כדי להוביל את השיח החדש, גויסו מובילות דעת קהל מהטיקטוק, כמו מאי קלדרון, דניאל בן אהרון, ליר כהן, גל עזר ועוד. כל אחת מהן תעלה סרטון וידאו אישי, שבו תספר בגילוי לב על מערכת היחסים שלה עם השיער לאורך השנים – עם רגעים של התמודדות, שיפוט, ניסיון להשתנות ולבסוף, קבלה.
הקמפיין לא יסתיים ברשת החברתית. בפייסבוק תעלה גם יוזמה המיועדת לנשים בוגרות ואמהות, שיתבקשו לשתף את סיפור השיער שלהן: מה המסע שהן עברו, ואיך הן היו רוצות שנערות ירגישו היום לגבי עצמן.
כפי שנאמר במסר המרכזי של הקמפיין:
"נטורל פורמולה מאמינה שהשיער שלך הוא חלק מהכוח שלך. אין צורך לשנות את עצמך כדי להיות יפה, פשוט תהיי את."
 אז אם גם את מצאת את עצמך פעם מול מראה, שואלת אם את נראית "מספיק", זו ההזדמנות שלך להגיד: כן, אני בדיוק מי שאני צריכה להיות.