חדשות תיירות ותעופה

ישראייר פותחת מחדש את מוקד שירות הלקוחות ומגייסת עובדים

חברת התעופה הישראלית ישראייר הודיעה כי תפתח מחדש את מוקד שירות הלקוחות של החברה בעיר שדרות, כשבעה חודשים לאחר שנסגר בעקבות מלחמת חרבות ברזל
אביב בצון
תמונה ראשית עבור: ישראייר פותחת מחדש את מוקד שירות הלקוחות ומגייסת עובדים
באדיבות ישראייר

ישראייר חוזרת לשדרות ומגייסת עובדים!

כשבעה חודשים לאחר שנסגר מוקד שירות הלקוחות של החברה בעיר הדרומית, הודיעה ישראייר כי החלה בגיוס עובדים תושבי הדרום לטובת מוקד השירות והמכירה בשדרות. המוקד נפתח לפני כשבע שנים והעסיק כ-40 עובדים טרם המלחמה.

לאחר אירועי השבעה באוקטובר, נאלצה ישראייר לסגור את המוקד בשדרות ולפעול במתכונת חירום של מתן שירות לקוחות ע"י עובדים במטה החברה בגבעתיים. בימים אלו, כאמור, ישראייר החליטה לפתוח את המוקד בשדרות מחדש מתוך שליחות וציונות ורצון לחזק את העיר ולספק פרנסה לתושבים של ישובי העוטף והסביבה.

הילה הרמולין רונן, סמנכ״לית שיווק ומכירות של ישראייר: ״בימים אלו יצאנו בקמפיין גיוס מסיבי למוקד השירות והמכירה שלנו בשדרות. מוקד השירות של ישראייר הוקם בשדרות לפני כמה שנים מתוך אידאולוגיה לייצר מקומות תעסוקה בדרום. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל המוקד הפסיק לפעול ושב לפעילות מצומצמת בתחילת מרץ. אנחנו מחפשים נציגי שירות ומכירה ומנהלי משמרת למוקד בשדרות, שייהנו מתנאים משופרים, הטבות כרטיסי טיסה ועבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת”.