שירות חדש בשדה התעופה: בימים אלה חברת Gett, שזכתה במרכז לניהול והפעלת מערך המוניות בנתב”ג, החלה את שלב ההרצה בשירות החדש והטכנולוגי אותו תציע לנוחתים בישראל. Gett תציע לתיירים נכנסים וישראלים שחוזרים ארצה, להזמין שירותי מוניות באמצעות אפליקציה או דרך מסכים דיגיטליים מתקדמים שיוצבו בטרמינל.

השירות אמור להבטיח לנוסעים שירות משופר וידע מקדים לגבי משך ומחיר הנסיעה, ובכך למנוע “עושק” של נהגי מוניות. מיד לאחר הנחיתה, הנוסעים יוכלו לסרק קוד QR להורדת האפליקציה, או לגשת לקיוסקי המידע הפזורים בשטח נתב”ג ולהזמין נסיעה. את אישור ההזמנה יציגו הנוסעים לדיילי שירות מצוידים בטאבלט, מיד עם היציאה מאזור איסוף הכבודה, ולאחר מכן יעברו מיד למונית הממתינה. את תנועת המוניות ועומסי הנוסעים ינטר חדר בקרה מתקדם ומשוכלל, שידאג לנווט את העומס וההזמנות ולוודא שכל נוסע זוכה לחווית שירות מהירה ויעילה.

מארק און, מנכ"ל Gett ישראל: "הפעלת השירות הטכנולוגי לניהול והפעלת מערך המוניות בנתב"ג היא משימה בחשיבות עליונה עבור Gett. צוות החברה עובד מסביב לשעון בתכנון וייצור חוויית שירות חדשה לעוברים בנמל התעופה הלאומי, תוך שימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר. השירות שהחל לפעול במתכונת הרצה, צפוי להתייצב תוך כדי תנועה וישנה את חווית השירות של הנוסעים הבאים ויוצאים מישראל”.

חדשות נוספות מעולם התיירות:

הזמנת טיסות, מלונות, אטרקציות ועוד שירותים בלמטייל

עדכוני חדשות האחרונים