כשהטמפטורות בחוץ חוצות את רף ה-30 מעלות, הכי מתבקש לקפוץ לטבילה מרעננת במקור מים מרענן. לצערנו, אם תכננתם גיחה בימים הקרובים לנחל שניר, כזיב או המג'רסה, ייתכן שתצטרכו לחשב מסלול מחדש. מדיווח שמסרו משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, עולה כי מניטור מים שהתבצע ב-25 ביולי, התקבלו תוצאות חריגות של דיגום המים במספר נחלים בצפון, אשר מעידות על זיהום במים.

בתוך כך, משרד הבריאות מתריע מפני כניסה למספר נחלים, שהכניסה אליהם עלולה להיות מסוכנת. בין הנחלים המזוהמים:

לפי שעה, המשרד להגנת הסביבה לא מצא מהו מקור הזיהום בנחלים. מומלץ להתעדכן מול אתר המשרד או באתר קק”ל, באשר להנחיות הכניסה לנחלים שצויינו.

הנה אופציות חלופיות לטיולים שירעננו אתכם בחום של יולי אוגוסט:

הזמנת טיסות, מלונות, אטרקציות ועוד שירותים בלמטייל

עדכוני חדשות האחרונים