יוצאים לטיול הגדול: כל מה שהיה בהפנינג הטיולים הענק שנערך בחמישי האחרון
"יוצאים לטיול הגדול" הוא אירוע השיא של קהילת המטיילים הישראלית שנערך בשבוע שעבר על הגג המעוצב של מלון "סלינה ביץ" בתל אביב. לאלו ממכם שלא היו בין ה-400 איש שהשתתפו, הבאנו במיוחד בשבילכם את הסיקור המלא עם כל הפרטים שהיו באירוע הנוצץ