מסלול חד יומי בפלאיה דל כרמן

yaron0060

”לגונת בקאלאר יומיים מטורפים“

קרא עוד

הטיול לבאקאלר: יצאנו ליומיים במחזור השני, שבסך הכל יצא לשם ופשוט אין מילים. דביר והעוזר שלו הארגנטינאי לא החסירו מאיתנו שום דבר, החל מיציאה מוקדמת ברכב מפואר עם ערכת קריוקי, עצירה לארוחת בוקר קלילה כעבור שעתיים ולאחר מכן הגעה ללגונת בקאלאר, מקום מהפנט ועוצר נשימה מיד עם ההגעה עלינו לסירת פינוקים, שלקחה אותנו לתוך הלגונה המים בצבע מדהים שאי אפשר לתאר. ביום של שמש אפשר לראות 7 צבעים שונים במים, פשוט גן עדן לאחר שיט של 4 שעות עם אלכוהול, שמש, קריוקי, אבובים שקשורים לסירה חזרנו למחנה שכבר היה מוכן. השינה מתבצעת באוהל על הלגונה פשוט להתעורר, לחלום חזרה למחנה. כל האוכל כשר ושני הבחורים גם שפים, אפשר להגיד שהאוכל הכי טוב שאכלתי בטיול שלי היה ביומיים האלה.

לאחר מכן יש זמן חופשי בלגונה אפשר לדוג, לשחק משחקי כדור והלהיט: טרמפולינה ענקית. לקראת ערב לילה נפתחת הארוחה הגדולה, בשרים על האש בכמות שלא תבייש אף מסעדה ומסיבה לתוך הלילה של אלכוהול וקריוקי ומה לא. נופלים לאוהלים וקמים ליום חדש בגן עדן שמתחיל בקפה של בוקר עם עוגיות ממשיך לארוחת בוקר מדהימה ומשם מזרן ענקי שנגרר לתוך הלגונה וכולם עליו עם אלכוהול וראש טוב חזרה ללגונה לארוחת צהריים קלילה ונסיעה חזרה לפלאיה הגעה משוערת בין 6 ל-7 בערב. המחיר פשוט מצחיק לעומת ההשקעה ובמחיר שמשלמים לא צריך להביא כלום זה הכל כלול.

הטיפ עזר לך?
תמונת הפרופיל של Hadar3234991
Hadar3234991

”סנוטס, פארק מים xel-ha, טולום, אקומל“

קרא עוד

בערך 20 דקות דרומית מפלאיה דל כרמן קיים כפר של שבט המאיה, אפשר לקחת לשם רכב לסונטוס. מדובר על מעיינות מי גשם, מים מתוקים כחולים בצורה מדהימה, צבי ים, דגים, מערות תת ימיות משהו כייפי, אני חושבת שכניסה משהו כמו 100 פזו אם לא פחות, מומלץ להגיע ברכב (בכניסה קיימת הזהרה מנחשים נמרים וכדומה).

פארק מים xel-ha (מבטאים "שלח'ה"), נמצאת בערך 35-40 דקות מפלאיה דל כרמן. לגונה טיבעית מהממתתתת ביופיה! ליד הקוקו בונגו בפלאיה יש סוכן בשם חואן, אני ספציפית לא הייתי אצלו אבל הבנתי שאם קונים צמיד ממנו ב-150 פזו הוא נותן מחירים טובים מאוד לכל מיני מקומות בילוי ואחד מהם זאת האטרקציה הזאת 79 דולר כולל הסעות(וסכום סימלי יחסית למחירון לגבי הדולפינים, אך בעקרון כניסה עולה 79 דולר (בדרך כלל למי שקונה בשדרה החמישית בפלאיה יעלה 81 עם איסוף מהמלון וחזרה), נסעתי לטולום, קניתי כרטיס ב71 דולר, לפארק מים נסעתי דרך קולקטיבו שלקחתי משדרה 10 רחוב 2 לקח 40 פזו והלכתי ברגל בערך 7 דק', הליכה קלה ונוחה לא רע בכלל.

שנורקלים, Open bar, בופה חינם, אומגות, אבובים וזהו בסה"כ, ערסלים להסתלבט בפנאן, קיימת אפשרות לשחייה עם דולפינים(125 דולר מסוכן רגיל או מהפארק עצמו).

עתיקות טולום נמצאת בערך 40-45 דקות דרומית מפלאיה דל כרמן, גם לשם לקחתי קולקטיבו (מדובר על מונית שירות רגילה) 40 פזו עשיתי הליכה של בערך 10-15 דקות (שטותי כי כולם הולכים איתך וזה לא מרגיש הרבה) הכניסה לשם עולה 57 פזו. הגעתי לשם ב-11 בצהריים, המקום ענק ובקושי מוצל, חובה לקחת מים ומומלץ מאוד ללכת או מוקדם בבוקר או סביבות 3-4, חם מאוד והשמש קודחת ב 12 בצהריים, מזל שקיים שם חוף מדהיייםםםם ששייך לעתיקות להתקררות. משם הלכתי לחוף שנקרא פראיסו (גן עדן), הכיסאות העלו לי 50 פזו, מותר להכניס שתייה, אוכל. את האמת שהחוף יפה אבל ראיתי יותר יפים.(כמו טולום)

אקומל,נמצא בדרך לטולום, נסעתי דרך קולקטיבו שלקחתי משדרה 10 רחוב 2 לקח 35 פזו והלכתי ברגל בערך 7 דקות, הליכה קלה ונוחה לא רע בכלל. חוף מדהים פשוט אין דברים כאלה. חייב לקחת לשם שנורקל ומשקפת, ואם לא משכירים באיזור(אין לי מושג כמה זה כי היו לי). בכל מקרה, לא הספקתי להכנס למים כבר ראיתי דגים שקופים-כסופים מדהימים כאלה בגודל של זרוע של תינוק, מדהים. ישבתי שם יום שלם, החוף מדהים שקט מים עד הבר ממש בריכה. מים שקופים חול כמו אבקה, חייב להיות שם כדי להבין.

כל אחד מהמקומות האלה עשינו אני ושותפה, כל טיול היה טיול של יום והיה ממצה מאוד. אין שום סיבה להלחץ לעשות את טולום עם אקומל או משהו כזה ואחר, תהנו תתפנקו והלוואי יכולתי לחזור במיוחד לאקומל. כמובן שאת כל הנסיעות האלה עשינו דר פלאיה דל כרמן, המקום יוקרתי ממש. עצה: אל תצאו לברים בשדרה החמישית. יש פאבים בשדרה ה-10 הרבה יותר זולים.

ועוד משהו, יש רחוב 10 או 12 (כבר לא זוכרת) בירידה לחוף שבו כל סצנת המסיבות, כל השדרה כניסה חינם לבנות ויש כאלה אפילו מציעים open bar! כמובן שלא יוצאים שם לפני 12-12 וחצי.

לגבי הקוקו בונגו, שאף אחד לא יעבוד עליכם, הייתי גם בקנקון וגם בפלאיה זה אחד לאחד אותו מבנה אותם אנשים אותו הכל רק שבפלאיה זה עולה 150 פזו ובקנקון 60 דולר(!!!) זה מלא! וכואב בכיס :) תנסו לקנות דרך חואן.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול חד יומי בפלאיה דל כרמן

אין עדיין פוסטים על מסלול חד יומי בפלאיה דל כרמן.