”מסעדה מצוינת ברחוב הראשי של פאלו אלטו“
חזרתי למסעדה הזו בביקורי הנוכחי כי מאוד נהנתי בה בפעם הקודמת. העיצוב שלה מיוחד, יש אפשרות לשבת ליד שולחן או ליד הבר.
מבחר המאכלים יחסית גדול כולל פירות ים. מרקים מצויינים וחמים.
שרות אדיב ומהיר ומחיר סביר בהחלט.
קרא עוד