מסלול ארוך ביוהנסבורג

nadav.davidson

”חודש ירח דבש בדרום אפריקה“

קרא עוד

אני ואשתי הטרייה חזרנו מחודש של ירח דבש בדרום אפריקה ויש לי כמה טיפים והמלצות. אנחנו טסנו בתחילת ספטמבר, תקופה מצוינת בעייני, מכיוון שזה אמצע האביב ולפני תחילת עונת התיירות הגדולה מה שאומר שמזג האוויר מצוין ורוב המקומות לא עמוסים ואין צורך להזמין לינה מראש.

נחתנו ביוהנסבורג ומשם לקחנו את הרכב והתחלנו לנסוע לנלספרויט (עיר בדרך לשמורת קרוגר), הגענו ל- "דומה לודג'" "www.dumalodge.co.za" לאחר כ- 3 שעות נסיעה בדרך טובה מאוד. ישנו שם, היה אחלה חדר ואחלה ארוחת בוקר שלאחריה המשכנו לקרוגר. בקרוגר ישנו בשלושה מחנות שונים. skukuza,lower sabie,berg en del שאת כולם אפשר למצוא באתר של פארק קרוגר. אני ממליץ ממש להכנס באחד מהשערים הדרומיים של המחנה ואז לתכנן את המעבר בין המחנות בצורה מעגלית (ברג'נ'דל - סאבי - סקוקוזה ויציאה זה המלצתי).בקרוגר חייבים להזמין מקומות לינה לפחות חצי שנה מראש! לאחר מכן, נסענו לסוואזי לנד, אין שם משהו מיוחד לעשות חוץ מסיור במוזיאון התרבות וההיסטוריה שלהם. אנחנו ישנו ב-www.lidwala.co.sz שהיה אחלה ובמחיר סביר וזה ממש קרוב למרכז העניינים.

אחרי סוואזי נסענו DURAN שלדעתי היה מיותר, עדיף היה לנסוע ישר לדרקנסברג (רכס הרים מתאים לטרקים) לכן אמשיך את הטיפ משם. בדרגנסברג כול הצעירים ישנים במקום הבא-www.amphibackpackers.co.za. אם אתם פחות בקטע החברתי ויותר בקטע של הטרקים, אני ממליץ לכם לחפש מקום לינה ממש קרוב לאחת מהכניסות לפארק. אנחנו טיילנו בחלק הצפוני שנקרא ה-Amphitheater ונהנינו מאוד עשינו שם שלושה ימי טיול. מפות באיכות לא כל כך טובה אפשר לקבל בכניסה לפארק.

ב-DURBAN ישמו ב-HIDE HIPPO ל-DURBAN יש קו חוף מקסים עם מלא מסעדות וחופי רחצה שאפשר לבלות בהם וזהו, לכן בעיני זה צריך להיות רק עצירת "תדלוק" אחרי קרוגר וההרים. מ-DURBAN המשכנו לנתיב הגנים עם שינה בעיר Kokstad ב B&B הבא, שהיה נהדר ממש ומומלץ בחום www.theplanes.co.za

משם נסענו לאחד החוויות היותר מיוחדות של הטיול וזה בילוי בWILD COAST במקום מיוחד שנקרא www.bulungula.com. מאוד קשה להגיע לשם ברכב (שעתיים של נסיעה בדרכי אפר משובשות מאוד), אבל זה שווה להגיע לחוף מבודד מכול סממן של השפעה מערבית ומקום שאפשר בבוקר לצפות בלויתנים ודולפינים באוקיאנוס לרכב על סוסים, לשוט בקייקים, לעבור סיור מודרך ע"י המקומיים בכפרם לבלות בערב עם תיירים אחרים ועם הכפריים על החוף ועוד בקיצור חוויה שכדאי לעשות.

לאחר היציאה מה-WILD COAST, נסענו לנתיב הגנים למקום שנקרא Plettenbergbay, שם ישנו ב-www.albergo.co.za - מקום נחמד מאוד לישון בו ומרכזי, כל לילה מדליקים שם מדורה. בPlet עצמה יש מגוון של דברים לעשות שניתן לקרוא עליהם באתר שלה. אנחנו עשינו ספארי על גבי סוסים, שייט ליויתנים, טיול במושבת כלבי ים ב"רוברט איילנד",הליכה עם אריות ואכילה במסעדות מצוינות. בנוסף הבאנג'י הגבוה בעולם שם ובנוסף יש שם המון טיול יום וספארי שאפשר לעשות.

אחרי Plet נסענו לקייפטאון, שם ישנו ב-Backpackers מצוין (www.ambertreelodge.co.za), שהיה מקום אדיר ובטוח לישון בו, קרוב לכול מה שחשוב. בקייפטאון יש בערך מיליון דברים לעשות אני אפרט רק כמה שאני התעניינתי בהם: טיפוס להר השולחן, ביקור במושבת פינגווינים בסיימונס טאון, טיול בשמורת קייפ התקווה הטובה. צלילה עם כרישים לבנים (זה היה מדהים) מוזיאונים, שווקים , סיור יין בסטלנבוש ועוןד אלפי דברים, פשוט עיר שכיף להיות בה.

** אני ממליץ בחום על הצלילה עם הכרישים הלבנים, עושים את זה בגאנס ביי (שעתיים נסיעה מקייפטאון) וזה ממש חוויה אדירה. ניתן לפנות אלי למידע נוסף.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על מסלול ארוך ביוהנסבורג

אין עדיין פוסטים על מסלול ארוך ביוהנסבורג.