אודי מאירי- מדריך ויועץ לטיולים באוגנדה

dinsimhi

”פגישת ייעוץ ותכנון מסלול מושלם באוגנדה“

קרא עוד

הגענו לאודי בעקבות חברים, שטיילו איתו כמדריך באוגנדה והיו מאוד מרוצים מהידע שלו והאישיות שלו.

החלטנו לנסוע כזוג בטיול עצמאי והחלטנו להיעזר באודי בתכנון הטיול והפעלתו בעזרת אנשי קשר מקומיים.

נפגשנו עם אודי וגילינו מדריך עם המון ידע, ששוחה בחומר היטב. המון סבלנות לנודניקים כמונו והמון הומור. הייחוד שלו הוא שהוא עושה את אוגנדה טיפה אחרת ושם דגש יותר גדול על יציאה מהשביל הקלאסי.

הוא הפנה אותנו לשמורות רחוקות יותר ולא דווקא למורציסון שעמוסה תיירים. נכון, דורש יותר נסיעה, אבל מבחינתנו זו הייתה נקודת שיא בטיול - ספארי ללא תיירים, רק אנחנו והטבע, חיות ושקיעות מטורפות - כמו בסרטים.

הוא כיוון אותנו לפעילויות מיוחדות, לשבטים מיוחדים, אוכל, וטיפים קטנים, אבל גדולים שעושים את ההבדל.

אני לא חושב שהיינו יכולים לראות וליהנות מאוגנדה כמו שניהננו אם לא היינו יושבים איתו ובונים תכנית אחרת.

בכלל ספארי וחיות זה מדהים ובשביל זה נסענו - אבל 12 יום לראות רק ספארי זה לא עובר! אודי אמר לנו את זה כשניפגשנו ובנה תכנית שמשלבת טיולי טבע, מפלים, כפרים, שבטים, חיות, אגמי מלח, שייט בכל מיני מקומות ותרבות - מיקס שהיה מנצח ובגדול.

מאוד ממליצים לכם לנסוע איתו כמדריך כי הוא עם המון ידע ובן אדם מקסים ואם לא ואתם נוסעים עצמאיים כמונו תעשו איתו פגישה, בנו תכנית ותעזרו בו בקשרים עם מקומיים להפעלת הטיול.

הוא חיבר אותנו עם חברה מקומית אמינה, שעזרה לנו בכל אירגון או הזמנה, שהיינו צריכים והם היו מעולים.

אודי גם המליץ לנו על מקומות לינה עם ערך מוסף - לודג''ים מיוחדים בנקודות נוף מהפנטות וזה בהחלט עשה את הטיול למושלם.

תמונת הפרופיל של ערן שרוני
ערן שרוני

”פגישת ייעוץ ותכנון טיול לאוגנדה - פשוט חובה לכל מטייל“

קרא עוד

חיפשנו יעד לא ממוסחר באפריקה משהו מעט שונה מטנזניה - קניה שכולם עושים ואיכשהו שמענו על אוגנדה הפנינה הירוקה של אפריקה.

נכון היא עדיין לא ממוסחרת ולכן גם נתקלנו בבעיה שאין הרבה מידע וטיפים.

קיבלנו המלצה מחברים על אודי מאירי שמדריך שם קבוצות ודיברנו אתו.

דיי מהר הבנו שמדובר במישהו ששוחה בחומר ושכדאי לשבת איתו לשאוב את כל המידע האפשרי.

נפגשנו ובמשך כ-3 שעות אודי בנה לנו מסלול, נתן אזהרות, המליץ על מלונות ועל מה כדאי ומה לא כדאי.

בדיעבד אין סיכוי שהיינו מגיעים למידע הזה באינטרנט ובדיעבד חסכנו הרבה כסף, זמן טיול ועוגמת נפש.

אודי חיבר אותנו לנהג ומדריך שאפשר לסמוך עליו מה שהוריד מאתנו חששות רבים אחרי ששמענו על עוקצים כאלו ואחרים באפריקה.

אודי בנה לנו מסלול לפי הטעם שלנו ובהתאם לתקציב ולימים שהיו לנו.

מיותר לציין שהתכנון היה פשוט מעולה, הכל דפק כמו שעון ואוגנדה היא מדינה לא פחות ממופלאה.

חיות מכל סוג ומין, מפגש עם הגורילות ביער הגשם שהיה מרתק, מפגש עם שימפנזים ביערות, ספארי מהטובים שאפשר לבקש, מדינה ירוקה עם מפלים מדהימים וטבע עוצמתי ואנשים חביבים ונחמדים שפשוט כמהים לתיירות.

מומלץ בחום לבקר את אודי בפגישת יעוץ ולבקר באוגנדה שהיא אפריקה במיטבה שעוד לא הוצפה בתיירים.

תמונת הפרופיל של גילי שמעוני
גילי שמעוני

”עזרה בתכנון טיול עצמאי לאוגנדה ומקור מידע מדהים“

קרא עוד

נעזרנו בעבר באודי בתכנון טיול בווייטנאם ומיותר לציין שהיה טיול מושלם.

אחרי וייטנאם, בורמה ויפן החלטנו הפעם לעשות לראשונה את אפריקה.

קניה די מסוכנת בימינו אנו, אתיופיה וטנזניה מתויירות מידי ולכן חיפשנו מדינה שעדיין לא מאוד מתויירת, אותנטית ומעניינת.

איכשהו הגענו לאוגנדה שעונה על כל הקריטריונים שלנו והתחלנו לחפש חומר.

ספרים אין אפילו באנגלית בחנויות, המידע באינטרנט הוא דל מאוד וטיפים של מטיילים מלפני 3 -4 שנים.

נזכרנו באודי, התקשרנו לשאול אותו אולי הוא מכיר ולהפתעתנו הוא מטייל שם עם קבוצות ובנה מסלולים.

הגענו לפגישת ייעוץ וקיבלנו הכל על מגש של כסף- המלצה על מלונות ולודג'ים מיוחדים, מאיזה מלונות להימנע, איזה שמורות טבע טובות יותר מאחרות ומה יש לראות בכל שמורה.

פעילויות מיוחדות והסברים על פעילות הגורילות והשימפנזים שהן אטרקצייה חובה לכל מטייל.

אודי בנה לנו תכנית שתהיה הגיונית מבחינת הנסיעות, שלא נחזור על דברים שכבר ראינו או עשינו וניווט אותנו למה שהכי כדאי לעשות ב-12 יום שעמדו לרשותנו.

כמות המידע העדכני שקיבלנו היה שווה זהב ואין סיכוי שהיינו מצליחים למצוא אותו לבד.

אודי חיבר אותנו עם נהג אמין שמכיר את הדרכים והמקומות ועם חברה אמינה.

כבר שמענו סיפורים על אפריקה ועל חברות שנעלמו אחרי שהעבירו אליהן את הכסף.

ככה לפחות אנחנו יכולים לישון בראש שקט.

ממליצים בחום על השירות הזה - שווה בהחלט לשמוע ולאסוף מידע ממקצוען כמו אודי.

מתוך הבלוגים - פוסטים על אודי מאירי- מדריך ויועץ לטיולים באוגנדה

אין עדיין פוסטים על אודי מאירי- מדריך ויועץ לטיולים באוגנדה.