”מזנון טעים וזול בקניון בוורלי הילס“
לאחר קניות בקניון מצאנו את עצמנו מול המסעדה. נכנסים, לוקחים מגש וממלאים אותו ואז משלמים על מנה עיקרית ושתיה. מסתבר שהמחיר קבוע מראש (לא לפי משקל, או מה שבחרת). ניתן למלא שוב ושוב את הצלחת. יש מכל טוב. אחר כך הסתבר לנו שזו רשת ברחבי ארצות הברית. המקום נקי, גדול ומרווח. מומלץ.
קרא עוד