בצפונה של הכנרת ישנם לא מעט מקומות מדהימים לטיול. מעיינות של דרום רמת הגולן, חופים שקטים בכנרת, והנחלים הזורמים לכנרת מכיוון בקעת בית צידה.

אנחנו ישנו במושב רמות במתחם האירוח שלפני הכניסה למושב. מקום מדהים לכל הדעות, עם נוף עוצר נשימה לכנרת.

לא רחוק ממושב רמות ניתן לצאת לטיול משפחות במג'רסה ולטיול קצת יותר אתגרי בנחל הזאכי.

למי שרוצה מעיינות, ישנם בדרום רמת הגולן לא מעט מהם כמו עין שוקו, עין תאופיק ועין פיק.

למי שמחפש חוף ים שקט ונעים על שפת הכנרת, ניתן לישון באכסניית כרי דשא הממוקמת על חוף שקט ומדהים בצד הצפון מערבי של הכנרת לצד חוף חוקוק השקט.

עין איוב הוא מפל מים נסתר בצפון הכנרת והוא מומלץ ביותר לביקור - צריך לחנות בזהירות ולחצות את הכביש הראשי - ז ה י ר ו ת.עין עלמין, היא למעשה בריכת הקצינים הידועה והמדהימה מכולם והיא נמצאת צפונית ליישוב חד נס - חמש דקות עם שילוט משמאל לדרך לעולים צפונה.

מי שמחפש להצפין עוד יותר ולהשתכשך במים קפואים, יכול לעשות זאת בטיילת המדהימה של בית הלל, כאשר כל כמה עשרות מטרים ניתן להיכנס דרך שער לכניסה אחרת של הירדן השוצף והמדהים.

גם בשביל ההקפי של קיבוץ נאות מרדכי ניתן למצוא פינות חמד לאורך הירדן.