יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”נגישות לנכים“
אני בסיומה של חופשה של שבועיים וחצי בדרום אפריקה בהן ביליתי בעיקר באתרי ספארי סביב יוהנסבורג (mabula loge safari & Clifftop loge safari) ביוהנסבורג עצמה, בקייפטאון ובעיירות סמוכות לה... אני רוצה לציין כי את ההתרשמות החיובית שלי מההנגשה לנכים- בקניונים, מרכזי קניות, בתי מלון, אתרים תיירותים כמו מוזיאונים, שמורת הפינגווינים ועוד...
ישנה כנראה מודעות גבוהה לנושא וזה מאד יפה בעיני. אני כותבת את הטיפ עבור נכים שמעונינים לטייל וחוששים שמא דרום אפריקה אולי לא מונגשת עבורם. אל תצאו סתם מתוך הנחה כזו. אנא שאלו את המלון, המוזיאון או כל מקום אליו אתם חפצים להגיע. זו שאלה לגיטימית והמון אתרים ופעילויות ערוכים בהתאם (אולי אפילו יותר מבארץ) - חבל לוותר או לפספס!