בי & ג'י השכרת רכב בטביליסי ”המלצה על השכרת רכב B&G“
קיבלנו שירות יוצא מן הכלל - יוסי היה אדיב, זמין ועם הרבה סבלנות לכל שאלה. מהרגע הראשון הרגשנו שיש על מי לסמוך.
הרכב היה במצב טוב, וכל התהליך היה פשוט, מהיר וללא כאבי ראש. בנוסף, המחירים היו הוגנים מאוד ביחס למה שקיבלנו, בלי הפתעות ובלי עלויות נסתרות.
בהחלט אחזור אליהם שוב ואמליץ לכל מי שמגיע לטביליסי!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל