פיי לס ”חוסר אמינות משווע“
חברת Pay Less פשוט רימו אותנו לאורך כל הדרך!
הכל התחיל בכך שהם משווקים חבילות להשכרת רכב זולות עם חברת אינטרנט Vip Cars שהיא לוקחת לעצמה עמלת תיווך של 42 אירו!
ל- Pay Less מסתבר אין סניף בשדה תעופה שבו אפשר להחזיר את הרכב. הסניף נמצא בעיר במרחק של 20 דקות.
הטיסה שלנו החוצה מקוסטה ריקה הייתה מוקדם בבוקר, והבטיחו שיהיה נציג שיקבל את הרכב חזרה החל מ- 06:00. בפועל עובדי Pay Less איחרו ב- 45 דקות.
השירות גרוע מאוד:
- איסוף הרכב ארך מעל שעה וחצי למרות שלא היה תור (מעניין למה לא היה תור! ) וניסיונות אגרסיביים מאוד להרחיב את הביטוח.
- בשדה תעופה העובדים איחרו ב- 45 דקות.
- שירות הלקוחות ומנהל התפעול לא רואה את הלקוחות ממטר הטענות והתמונות שלא היה נזק לא מעניינות אותו.
אמינות גרועה מאוד - הטענות שלהם מגיעות גם אחרי שעזבתם את המדינה.
בדקתי באינטרנט והנה מה שמצאתי מחוויות הלקוחות של Pay Less:
Https://www.consumeraffairs.com/travel/payless_Car_Rental.html
המלצותי:
- השכירו רכבים ישירות רק מחברות מוכרות וידועות כמו Avis, Sixt, Hertz וכ”ו. איתם לא היתה לי מעולם בעייה.
- אל תעשו עסקה דרך חנות אינטרנט ומתווכים. כשתצטרכו הם לא יעזרו לכם.
התרחקו מחברת Vip Cars - אל תתפתו למחירים מאוד נמוכים של השכרת רכבים.
- צלמו את הרכב לפני האיסוף בנוכחות נציג החברה.
- סמנו כל שריטונת הכי קטנה בטופס והחתימו את הנציג על הטופס.
- צלמו את הרכב גם בשעת החזרה בנוכחות הנציג.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל