סושי קוני ”אוכל יפני מעולם אחר“
עברנו במקרה באזור וגילינו מקום מופלא.
מסעדה קטנה עם אוכל יפני מדהים.
סושי לא מהעולם הזה. ניסינו את הרול במילוי סלמון ורול במילוי טונה.
הגיוזה נהדרת. המרק ראמן עם אטריות האודון וחתיכות בשר היה מושלם.
אם אתם במקרה בקופרטינו.רוצו למסעדה המופלאה הזאת.
המחיר הוגן והשירות נהדר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל