מל'ס דרייב אין ”דיינר אמריקאי חביב וטעים“
מאחר והתאכסנו במלון בקרבת מקום שלא מגיש ארוחת בוקר, אז את ארוחות הבוקר שלנו אכלנו במקום. ארוחות אמריקאיות, משביעות ובמחיר סביר. המקום עצמו נראה כמו נלקח מהסרטים. ממש חביב ומומלץ לארוחת בוקר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל