תחבורה ציבורית ומוניות בסן פרנסיסקו ”שווה לנסוע בתחבורה ציבורית בסן פרנסיסקו“
ממש לא צריך לקחת את האוטובוסים התיירותיים בסן פרנסיסקו – שעולים המון וגם מסתובבים רק באתרים התיירותיים בעיר. עם רכב גם לא שווה להסתובב כי החניות מאוד נדירות והחניונים מאוד יקרים. כדי לראות את כל הנקודות בעיר כדאי להשתמש בתחבורה הציבורית. היא מאוד נוחה ועם כרטיס שעולה בסביבות דולר – מקבלים כרטיס נייר מנוקב שטוב לכשעתיים. מה שחשוב לזכור זה שצריך שטרות של דולר - כי לא מקבלים עודף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל