יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”השכרת רכב ברומניה“
בקיץ 2017 נסענו לרומניה.השכרתי רכב דרך ליעד השכרת רכב בעבר החברה היתה בבעלות ישראלית. ההתקשרות עימו (בחור בשם פטרה) נעשתה דרך המייל. שכרנו מרצדס ויטו אוטומט (ברומניה לא קל למצוא רכבי אוטומט וגדולים מומלץ להזמין הרבה מראש הזמנתי במרץ לאוגוסט) 8+1 אוטו מרווח ונוח.היינו 6 אנשים ברכב.מומלץ מאוד. פטרה המתין לנו בשדה של בוקרשט פטרה חביב ודובר אנגלית. קבענו כי בתום 6 ימים כשנחזור מבראשוב לבוקרשט נגיע אליו למשרדים והוא יקח אותנו למלון שלנו בבוקרשט וכך היה. ממליצה מאוד, חברה אמינה המחיר והשירות היו נוחים.