יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”ארטי - שרות מצוין“
נסעתי עם ארטי מהשדה למדריד ובחזרה. בהלוך הנהג היה מקסים. חיכה לי עם שלט לקח אותי למלון. סיפר לנו על מקומות בדרך. בחזור גם כן הנהג הגיע למלון בזמן.
במשך החופשה הזדקקתי לנהג שיאסוף אותי מאתר בחצות הלילה בשל שביתת מוניות. ארטי דאגו למצוא לי נהג בהתראה של חצי יום.
ממש סוג של הרגשה שדואגים לך כמו בבית.
בקיצור ממליצה בחום.