איסט אפריקה ספארי אקספדישנז - ג'יימס קמאו ”החוויה שלנו עם ג'יימס קמאו “
חזרנו מ 11 יום ספארי בקניה. בחרנו בג'יימס אחרי שקראנו הרבה המלצות עליו פה באתר.
לצערינו הרב כבר מההתחלה הבנו שמשהו לא בסדר. המדריך שהוא שלח לנו (שהיה מצויין) הגיע עם תוכנית טיול אחרת מהתוכנית שסגרנו מראש. בהמשך היו לנו חילוקי דעות ולילה אחד הגענו לישון במחנה שאם לא היה חשוך לא הייתי נשארת שם בעד שום הון שבעולם. שעות הנסיעה והמרחקים שהיו בפועל לא תאמו את מה שהובטח לנו.
לסיכום - אנחנו התאכזבנו מאוד ולא ממליצים להשתמש בשרותיו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל