וויסלר ”עיירת סקי "שוויצרית" בקנדה“
הגענו לוויסלר במאי. הזמן היחיד שהוא לא העונה של העיירה, בחורף זאת עיירת סקי ובקיץ עושים באזור הרבה פעילויות בטבע. במאי יחסית ריק, מה שהוזיל עלויות וכך ישנו במלון שלושה כוכבים מפואר בפחות מ-80 דולר קנדי. העיירה עצמה יקרה בטירוף, פעילויות באזור, כמו רכיבה על סוסים או טרקטורונים, יקרות בלי שום פורפורציה, אבל האוויר והנוף שווים ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל