עונות ומזג אויר בקוסטה ריקה ”אין מה לחשוש מלטייל בקוסטה ריקה בעונה גשומה“
טיילנו בקוסטה ריקה במהלך חודש אוקטובר, אחד החודשים הכי גשומים בשנה. יצא לנו לטייל גם במבול שוטף, וזה ממש לא הפריע. ראשית, הגשם ממסך את הלחות. וכך הרבה יותר נעים לטייל. שנית, כשנמצאים ביער, רק חלק מהגשם חודר פנימה.
והיתרון הגדול ביותר של טיול בעונה גשומה: מיעוט תיירים. תענוג להגיע לשמורה פופולרית, כמו מנואל אנטוניו, ולהיות כמעט לבד (בחודשי השיא הכניסה לשמורה נסגרת פחות מחצי שעה לאחר הפתיחה עקב מגבלת מבקרים...).
אז בעונה גשומה הכל הרבה יותר ירוק והרבה פחות צפוף…
היות ובבקרים מזג האוויר בד”כ יבש ואפילו שמשי, והגשם מתחיל לרדת בשעות הצהריים המאוחרות, מומלץ לתכנן את הפעילויות לשעות הבוקר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל