הזמינו online
חברת לנדס אין לאב ”הזהרו ושמרו על עצמכם“
לא רק שהייתה חוויה מאוד לא טובה, מחירים יקרים! ויחס דוחה, יצא לנו משמעותית יותר זול וכיף, היו מקומות שבכלל לא הכירו, ושרצינו קשר טענו שאין ויש! אבל בואו נעזוב את החוסר מקצועיות בצד, אנשים שפגשתי והיו שם סיפרו לי דברים מטרידים, על המקום ובעיקר על בעל המקום, הייתי בספק למרות היחס הלא טוב אבל אז קראתי ובדקתי קצת, זה אותו בנאדם שאתם הולכים אליו ונותנים לו כסף.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל