יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
”לינה בבנגקוק בקוואסן“
למי שרוצה לישון באזור הקוואסן חשוב לדעת שאם הוא רוצה להרדם כדאי לישון במקום מרוחק טיפה מההמולה של הרחוב הראשי. ולשם כך הבאתי לכם את הטיפ הזה! ראמבוטרי פלזה אנד אין, זהו גסט האוס/מלון נקי, חדש במיקום מצויין עם בריכה על הגג שצופה אל רחוב הקוואסן. למי שמוכן לשלם קצת יותר משאר הגסט האוסים באזור, אבל להרדם בשקט ורוגע בחדר ממוזג ונקי אז הנה לכם אופציה נדירה!
תאמינו לי מנסיון לא כדאי לקחת גסט האוס ברחוב הראשי או מתחת למסעדה רועשת כי יהיה לכם לילה לבן ממש וזה יהיה לא כייף. נקרא Rambuttri Village Inn & Plaza. על הרחוב של בית חב"ד, עוברים את הכביש הראשי (ברחוב של המקדש וסוכנות למטייל והקשר הישראלי) וממשיכים וימינה יופיע שלט של המקום. בפלאזה יש טלרים הודים ונפאלים אם אתם מזמינים משהו אצל לאקי, בחור נפאלי נחמד שגר בבנגקוק עם אבא שלו ואחיו מסרו לו ד"ש הוא גם יעשה לכם מחיר טוב!